20 Nisan 2010 Salı

NİCE KUTLU DOĞUMLARA ! ! !


Ilahi-Mehmet Emin Ay - Mustafa Demirci - O Gece Sendin Gelen

"SEN OLMASAYDIN KAİNATI YARATMAZDIM."
Hadis-i Kutsi

Ne kadar şanslıyız değil mi ? İslam'ı , doğru yolu hiç aramadık ! müslüman bir anne-babadan , müslüman bir ülkede müslüman olarak dünyaya geldik ELHAMDÜLİLLAH ! ! ! İnsanın herşeyden önce bunun için şükretmesi gerek bence . . .

O'na (s.a.v.) ümmet olmanın önemini ben en çok Hz.İsa'da anlıyorum. Sen zaten peygambersin , seçilmiş kişisin , gelmiş geçmiş günahların affolmuş , yaşarken cennetle müjdelenmişsin bütün bunlara rağmen yinede Allah-u Teala'ya (c.c.) niyazda bulunuyorsun ;
"BENİ O'NA ÜMMET EYLE !  !  !" . . .

EY NEBİ ! ! !ŞÜKÜRLER OLSUN RABBİME SENİ ARAMADAN SANA ÜMMET OLDUM  ! ! ! ! !
BU NİMETİN FARKINDAYIM .ALLAH'IM İNŞAALLAH SANA LAYIK KUL EFENDİM'E (S.A.V) LAYIK ÜMMET OLURUM (AMİN)

Sadece ümmet olmak yetmiyor değil mi? Rabbim cümlemize bu nimete şükretmeyi , bunun farkına acilen varmayı , en güzel şekilde eda etmeyi nasip etsin.

NİCE KUTLU DOĞUMLARA ! ! !

SELAM VE DUA İLE

Hiç yorum yok: