18 Mayıs 2010 Salı

HEPSİ BENİM ! HEPSİ BENİM İÇİN ! ! ! :))


Hediyeleşin, çünkü hediye, aradaki muhabbeti artırır. (Beyhakî)

 
Hediye verene, siz de hediye verin! Eğer verecek birşey bulamazsanız, onun için duâ edin ki hediye karşılıksız kalmasın! (Nesâî)


Hediye, Allahın gönderdiği güzel bir rızıktır Hediyeyi kabul edin ve karşılığında daha güzelini verin! (Tirmizi)


Bir arkadaşın hidayetinin artmasına vesile olacak veya onu tehlikeden kurtaracak bir söz söylemekten daha iyi hediye olmaz. (Ebu Yala)




S.A.
Bu cicişleri sevgili blogdaşım hümeyra gönderdi bana. Tabii bu hediye cicişler geleli 1 hafta oldu ama benim fofoğraf makinem bozuk olduğu için ancak şimdi yayınlayabildim. Diğer bloglarda görür ve çok özenirdim , sağolsun hümeyracım yaşattı bana bu duyguyu Allah ondan ve cümlemizden razı olsun.
Sizlerle de paylaşmak istedim :))

selam ve dua ile

3 yorum:

humeyra dedi ki...

Başlığı görünce, ben de "Allah-u Teala'nın herşeyi bizler için yarattığı"yla alakalı bir yazı bulacağımı sanmıştım. Alışmışım ya sayfanda güzel şeyler okumaya.
Aa bir de ne göreyim :) Mutlu edebildiysem ne ala bana.

arzu dedi ki...

şaşırttım yani seni :)
ettin tabii ki Allah da seni ömrün boyunca ve ahirette mutlu mesut etsin inşaallah

essra dedi ki...

BENDE HEDİYELEŞMEK İSTİYORUM..