24 Aralık 2009 Perşembe

BU NE HADSİZLİK , BU NE TERBİYESİZLİK ! ! ! . . .

S.A
Mahmure.com un yazarlarından Tuğçe Özel in bir yazısı bugün dikkatimi çekti. Yazıda en çok dikkatimi çeken ve okurken "yuhhh artık " dediğim paragrafları aynen sizlerle paylaşıyorum. Yazının devamını okumak isteyenler buraya tık tık !

"Oysa tarihe baktığımızda, Yunan mitolojisin de bile eşcinsel karakterlerle karşılaşırsınız. Ve tarihte kimse dönüp de Platon'a 'Oğlum sen ne ayaksın' demez. Çünkü onun fikrine, düşüncelerine ve felsefesine önem verir. Cinsel kimliğiyle savaşmak bir yana dursun, saygı duyar. Ya da bırakın mitolojiyi kendi tarihimize bakalım. Fatih Sultan Mehmet'in eşcinsel olduğunu neden kabullenemiyoruz? Birçok ünlü tarihçi Fatih Sultan Mehmet'in eşcinsel olduğunu söylüyor ve belgelerle bunu kanıtlıyor. Ama biz, olmaz öyle şey, koskoca padişah, İstanbul'u fethetmiş eşcinsellik ne demek! Sapına kadar erkektir Fatih Sultan Mehmet, cümleleriyle savunmaya geçiyoruz. Yani kısaca diyoruz ki; erkek adam savaşır, erkek adam fetheder, erkek adam padişah olur! Oysa kafamızı biraz yukarı kaldırsak eşcinsel başbakanların koskoca ülkeyi yönettiğini görebiliriz.

.................
Bakın her şeyi geçtim, evde çekirdek çitlerken televizyonda Bülent Ersoy'u izleyip eğlenen ebeveynler, kendi çocuklarının eşcinsel yaklaşımlarını görmezden geliyor. Olmaz öyle şey diyor. Oysa Bülent Ersoy'u, Zeki Müren'i ayakta alkışlamayı biliyor! Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu... Yani başkasının başına gelirse olabilir, ama bizim başımıza sakın ha gelmesin. Sanki bu bir hastalık! Bu bir tercih değildir, önce bunu kabullenmemiz gerekiyor.

................
Konuşulacak, eteklerimizdeki taşları dökecek daha çok zamanımız var, biliyorum ve bu konu hakkında yine yazacağımı düşünerek yazıma 'şimdilik' son veriyorum. Eleştirmeden, düşünmeden konuşmamak adına da Sait Faik'in şiirinden bir kesitle size bir hatırlatma yapmak istiyorum; bir insanı sevmekle başlar her şey...

Mahmure.com yazarı
Tuğçe Özel"

Şimdi gelelim sizlerle paylaşmak istediğim düşüncelerime ;
Peygamber Efendimizin (s.a.v) mübarek hadislerine konu olmuş bir Osmanlı Sultanı olan FATİH SULTAN MEHMET HAN'a sen kim oluyorsunda "eşcinsellik" yakıştırması yapıyorsun ? Zaten o belgeleri de eminim eşcinsel olan tarihçiler düzenlemiştir ki bir nebze olsun eçşcinselliğe daha sıcak ve ılımlı bakalım !
Allah'ın lanetlediği bir ilişki türünü kullar nasıl hoşgörür ! Biz kimiz ki Rabbimizin lanetine "yok canım onlarınki seçim değil hastalık " diyelim !
Bir diğer konu ise Zeki Müren ve Bülent Ersoy'u SANATLARINDAN DOLAYI Türk halkı tabii ki ayakta alkışlar . Ama sen bunu tutupta "Türk milleti eşcinselleri alkışlıyor!" diye başlık atıpta eşcinsellere olan sempatinde kullanamassın !
Pompei Şehrinin "taş kesilmiş" insanlarını ne çabuk unuttun ! Rabbim aynı şekilde azabını göstermeye kadir değil midir? Elbette kadirdir ! ! !

Unutanlar için (nacizane) bir hatırlatma ;












"İtalya’da Pompei şehrinin tüm halkı günümüzden 1929 yıl önce taş kesilerek öldü… Vezüv yanardağı hepsinin üzerini lavla örtmüştü… Şehir haritadan silindi…Tarih 23 Ağustos 79… Pompei’de Roma İmparatorluğu hüküm sürmekte… İmparatorluğun başında ise Caligula var… Tarihin gördüğü en gaddar ve en sapık hükümdarlarından biri…Şehrin “edepsizliğe” düşkünlüğü nedeniyle tarihten silindiğine inanç çok büyüktür. Hatta bazılarına göre Pompei de, Sodom ve Gomore gibi Allah tarafından cezalandırılan şehirlerden biridir.İmparator Caligula zaten kendi kızkardeşine aşık olarak en büyük günahı işliyordu. Halkın ise ondan geri kalır yanı yoktu. Bir ticaret şehri olan Pompei’nin dört bir yanı genelevlerle çevriliydi.Dil bilmeyen gemiciler bu genelevleri bulmakta zorluk çekmesinler diye binaların üzerinde penis şekilleri vardı. Ayrıca eşcinsellik de normal karşılanıyordu.Nüfusun yüzde 60’ı asil halktan, yüzde 40’ı köleden oluşuyordu. Asiller müthiş bir zenginlik içindeydi. Rivayete göre önce yemek yer, daha sonra yediklerini kaz tüylerini kullanıp kusarlardı. Nedeni ise daha fazla yemek yiyebilmek, yemek zevkinden sonuna kadar faydalanmaktı...Felaket günü şehirde normal hayat devam ediyordu. O gün hava her günkünden biraz daha boğucuydu… Üstelik çok hafif de bir deprem olmuş, ama önemsememişlerdi. Biraz sonra kül yağmuru başladı. İnsanlar önce umursamadı. Belli ki yaşlı Vezüv daha önce de böyle faaliyetlerde bulunmuştu… Ama bu seferki geçmedi, bitmedi…Paniğe kapılanların bazıları limana doğru koşmaya başladı, bir kısmı ise kendini evine kapadı…Limana doğru koşanları kötü bir sürpriz bekliyordu… Deniz kabarmıştı, azgın dalgalar gemileri lavlara doğru atıyordu. Zaten gökten de iri kum taneleri şeklinde kızgın taşlar yağmaya başlamıştı…Evlerine sığınanlar ise, yoğun kükürt dumanından boğulmamak için kendilerini dışarı atmakta, bu defa da üzerlerine yağan taşlarla helak olmaktaydılar.İlk kayıplar yere düşen gaz yüklü siyah taşların patlamasıyla verildi. Gökyüzü kararmıştı, göz gözü görmüyordu.Tüm şehrin yok olması birkaç saat sürdü. Korkunç felaketten kimse kurtulamadı. 18 kilometrelik bir alan içerisindeki Pompei lavlar altında kalmıştı.Pompei'nin 16 bin kişilik nüfusunun büyük bir bölümü taş olmuştu. Vezüv öylesine kuvvetli püskürmüştü ki, kül bulutları, felaketi haber verircesine Anadolu, Suriye hatta Mısır'a kadar uçuşmuştu. Lavlar Pompei ve komşu şehirleri öylesine aniden yok etmiş ve taş kesmişti ki; bugün o insanların günlük yaşayışlarını, yeni kurulmuş bir film seti gibi görebilmekteyiz.Ocaktan indirilmemiş bir domuz, fırından çıkarılamamış ekmekler, sırtlarındaki mücevher çuvalıyla sokak kapısını açmaya çalışırken yığılıveren kadın ve erkekler…Kiminin başı ellerinin arasında, kimi çocuğuyla kaçma derdinde…Bir yanda, şehir kapısı önünde üst üste yığılmış cesetler… Öte yanda, bir zengin evinde cenaze şölenine katılan ve yerlerinden kalkmaya bile fırsat bulamadan ölen insanlar… İsis tapınağı, tiyatro... Hepsinin de yaşadıkları son anları dondurulmuş bir şekilde duruyor. Yazıcı dükkânındaki balmumu tabletler, kitaplıktaki papirüs tomarları, hamamlarda kaşağılar, meyhane tezgâhlarında kadehler ve son müşterilerin bıraktıkları paralar…Ev ve dükkân kapılarında sahiplerinin isimleri, umumi tuvaletlerdeki pislik bulaşıkları bile aynen duruyor.Tüm zenginlikler, makamlar, güzelliklerle birlikte Pompei’nin insanları taş oldu. O insanlar bugün İtalya’da açık hava müzesinde görülebilir…"

Alıntıdır ; http://www.maxicep.com/belgesel/tas-kesilmis-insanlar-203263.html

Bu tarz sapıklıkların hepsi Dini bilgi , ilmihal eksikliğinden kaynaklanıyor. ebeveynler ne kadar bilgili olursa (dini yönden) o kadar güzel ve donanımlı evlatlar yetişiyor. Neden eşcinsel tipler hep aynı bölgelerden çıkıyor ? Neden bazılarının mütasıp dediği bölgelerden eşcinsel çıkmıyor ? Bunu hiç düşündünüz mü ?

RABBİM CÜMLEMİZE EVLATLARIMIZI RABBİMİZE HAYIRLI KUL EFENDİMİZE(S.A.V) HAYIRLI ÜMMET OLARAK YETİŞTİRMEYİ NASİP ETSİN !!! (AMİN)

selam ve dua ile

8 yorum:

Moda Sokağı-Eylül dedi ki...

Arzucum tüylerim diken diken oldu okurken.Allah bizi azabından,gazabından korusun.Hakikaten edep sınırları aşıldı artık.Yazıklar olsun.Bu tür paylaşımlara daha çok yer vermeni bekliyorum.sevgiler.

Sevgi TUNCER DALGIÇ dedi ki...

Bayıldım yazınıza,yürekten katılıyorum
sevgiler...

Rumeysa dedi ki...

AMİNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

arzu dedi ki...

Eylül cüm vakit ayırıp okumana ve en çok da beğenmene sevindim.Tabi canım dikkatimi çekenler oldukça paylaşacağım.
Sevgi cim teşekkür eder , her zaman beklerim :)
Rümeysa cım aynen canım aminnn

mkp dedi ki...

amin.yanlışa yanlış diyen insanlara ihtiyacımız var.tam isabet şeyler yazmışsınız.yüreğinize sağlık...

Adsız dedi ki...

yaparlar güzel kardeşim arkaları sağlam :

http://friendfeed.com/mugecerman/741a5693/bir-hayalin-gercege-donusmesi-biten-asklar

Allah islah etsin Tuğçe Özeli birde Atatürk sözü altında bakın ne demiş şu linki bir görün :

http://friendfeed-media.com/3e7beb659ca36cdea108520281f5cbd448c0b0a6

yazınız içimizi titretti. Elinize sağlık.

Butterfly_FASHION_ dedi ki...

amin..
yaziyi gec okudum ama benimde tüylerim diken diken oldu :S
benim okulda (almanyada) bir türk (erkek) arkadasim var, kendisi cok iyi kalbli ama ne yazikki es cinsel.. of of..
allah onlara hidayet versin, bizlerinde iman gücünü artirsin..amin

arzu dedi ki...

Amin tatlım inşaallah.