7 Kasım 2009 Cumartesi

Dedim ki; çok yalnızım...




Dedim: Çok yalnızım.
Dedin: Ben ki sana çok yakınım. Bakara-186


Dedim: Evet biliyorum sen bana yakınsın ama ben senden uzağım, keşke ben de sana yakın olabilseydim.
Dedin: Rabbini sabah akşam, yüksek olmayan bir sesle, kendi kendine, ürpertiyle, yalvara yalvara ve için için zikret. Araf-205

Dedim: Buda senin yardımını ister.
Dedin: ALLAH'ın sizi bağışlamasını istemez misiniz? Nur-22

Dedim: Tabii ki, beni affetmeni çok isterim.
Dedin: (Öyleyse)Rabbinizden bağışlanma dileyin, sonra O'na tövbe edin. Gerçekten benim rabbim, esirgeyendir, sevendir. Hud-90

Dedim: Çok günahkârım, bu kadar günahla ben ne yaparım?
Dedin: ALLAH'ın, kullarının tövbesini kabul edeceğini.. ve ALLAH'ın tövbeyi çok kabul eden ve pek esirgeyen olduğunu hâlâ bilmezler mi? Tevbe-104.

Dedim: Defalarca tövbe edip tövbemi bozdum, artık yüzüm kalmadı.
Dedin: ALLAH aziz ve bilendir, o günahları bağışlayan ve kullarının tövbesini kabul edendir. Ğafir-2/3.

Dedim: Bunca günahım var,hangisinin tövbesini yapayım?!
Dedin: ALLAH bütün günahları bağışlayandır. Zümer-53.

Dedim: Yani yine gelsem yine beni bağışlar mısın?
Dedin: ALLAH'tan başka günahları bağışlayacak olan yoktur. Ali İmran-135.

Dedim: Ne kadar güzelsin ALLAH'ım! Bilmiyorum bu sözlerin karşısında niçin böylesine içim içime sığmıyor ve erimeye başlıyorum, seni çok seviyorum.
Dedin: Şüphesiz ki ALLAH tövbe edenleri ve temizlenenleri sever.

Birden 'İlahım ve Rabbim benim senden başka kimim var' dedim.
Sen de'ALLAH kuluna yetmez mi?' (Zümer-36) dedin.

Dedim: Sen ki beni bu kadar çok seviyorsun ve bana karşı bu kadar iyisin ben ne yapabilirim?
Dedin: Ey inananlar! ALLAH'ı çokça zikredin. Ve O'nu sabah-akşam tesbih edin. Sizi karanlıklardan aydınlığa çıkarmak için üzerinize rahmetini gönderen Odur. Melekleri de size istiğfar eder. ALLAH, müminlere karşı çok merhametlidir. Ahzap-41/43.

Kendi kendime dedim: "ALLAH'ım seni çok seviyorum."

7 yorum:

İBAY dedi ki...

KURANLA KONUŞMAK BU OLSA GEREK..MÜKEMMEL BİR PAYLAŞIM :)))
ALLAH RAZI OLSUN...

devran dedi ki...

Resim harika:))) ya gerçekten harika yazılar bunlar insanda direk uyarıcı nitelik taşıyor tabir yerindeyse ilaç gibi :)))
Allah razı olsun

hicran dedi ki...

Gerçekten yazıyı gözlerim dolarak okudum.EWET ALLAH BİZE BUKADAR YAKINKEN VE BU KADAR SEVGİ DOLUYKEN BİZ ÇOĞU KULLARI ONDAN OKADAR UZAĞIZKİİ :(((

sevgi dedi ki...

evet allah'la konuşamk bizim elimizde .ne zaman kuran okusak allah la konuşuruz onun kelamıyla muhatap oluruz...ama dediğiniz gibi ne yazıkki çoğu insan bu lütufdan yoksun

_vuslat_ dedi ki...

çok güzel bir paylaşım allah razı olsun

İki oğlan Annesi dedi ki...

diyorumki iade-i ziyarete geldik
selam ve dua ile...
:))

Dominika dedi ki...

çok güzelmiş, teşekkürler Arzu'cum.